Live wild ✌️ Die free

Ni är världen, allt annat är ingenting.

Kategori: Allmänt


Imorgon släpper vi EPn, vet inte varför men jag blir helt varm i kroppen när jag säger det. Pirrigt.
Som vi har arbetat, som vi har väntat. Jag har säkert sagt det tusen gånger om men jag är bara så obeskrivligt stolt över mina bandmedlemmar, dom är klart bäst. Skulle inte klara världen utan er och musiken... jag har suttit och tänkt på det här med kärlek. De enda människorna jag kan ge en riktig kärleksförklaring till det är till mitt band. Jag skulle kunna sitta och skriva oändligt långa texter om hur mycket dom betyder för mig, och det kan jag nog inte göra till någon annan.. never ever. Fy, vad känslig jag känner mig, blir helt ledsen i ögat.
Jag önskar med hela mitt hjärta att det alltid kommer vara vi, ni vet... forever
kanske är lite romantisk trots allt?
Jag älskar iallafall er obeskrivligt, och det vågar jag säga.  

SÅ GOTT FOLK.. IMORGON KL.20.00 ! För er som inte gillat våran sida ännu så GÖR DET. Där kan ni hitta låtarna imorgon och även andra roligheter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: