Live wild ✌️ Die free

En massa mobilkvalla

Kategori: Allmänt

Det har gått några månader utan mobilbilder så nu kommer en hel hög från de senaste månaderna!
Mys-lunch med tjejorna
Brottning med brorsan
Jag och mina nötta skor
Så går det när man lånar min mobil och knäpper kort på sig själv 1
Så går det när man lånar min mobil och knäpper kort på sig själv 2
Så går det när man lånar min mobil och knäpper kort på sig själv 3
Dimma och bilmys i luleå
mms:ade en bild till Stina bara för att hon älskar bilder på mat
Taggade tjejer inför -30
-
Blev lite nostagisk och kollade på gamla bilder/lyssnade på gammal 2000-tals musik
Första gången jag bastade själv, var tvungen att smsa och lyssna på musik samtidigt.
Såg Laleh på kulturenshus
For till Vassijaure för 6e gången i mitt liv
Upplevde lite snöstorm också
Prommis i skogen med min bejbiii
Blev sjuk och fick för första gången klara mig själv utan någon som stoppade om mig. Halsfluss är inget att leka med.
Handlade lite på secondhand/taggar alanya
Gick för första gången in i vackra sanatoriet i sandträsk
Mera secondhand
Saknar denna underbara så himla mycket så att det gör ont.
Alldeles för många bilder för att kunna lägga ut alla men där fick ni några st.
Godnatt, sovmorgon imorgon. Det kan inte bli bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: