Live wild ✌️ Die free

Do i still got it?

Kategori: Allmänt

Do i still got it?
För några minuter sedan satt jag och frågade mig själv just den frågan... Jag funderade inte länge för jag kom på att klockan var alldeles för mycket.
Slog På TVn som visade sex and the city, där Carrie ställde sig själv ungefär samma fråga. Töntigt va?

Klart jag fortfarande har det, även om jag inte har fula jämngamla killar som stalkar mig på msn längre (vilket bara är skönt) haha
Ibland kan jag komma på mig själv tänkandes på såna här frågor som egentligen är helt onödigt.

Är det såhär alla "singel" tjejer tänker och då dom sedan hoppar in i något okänsligt och onödigt förhållande! Härda förfan.
Dessutom gillar jag inte att vi människor ska in i olika fack, om man är singel då är man alltid sökande. För att det är ju en skam att man trivs av att inte ha en kille?

När man möter tjejkompisar som inte är med ofta då får man alltid frågan "jaha Jill, har du någon kille på G då?"
Måste jag det eller? Jo, för det är hemskt att vara ensam.

Jag var ute på krogen i Boden förra helgen och då träffade jag en av mina kompisars pojkvän.
Min kompis pojkvän hade då en killkompis med sig som han introducerade till mig och mina två kompisar.
"Det här är Erik, Erik detta är Emma och hon är upptagen sen har vi Jill här och hon är singel" haha jag skrattade och tänkte inte mer på det. Killen var klädd stiligt och såg bra ut (vad jag minns iallafall)
Inge mer med det, jag fortsatte att dansa och ha kul. Även om jag blivit satt i facket som singel och sökande!

En timme senare kommer Erik och min kompis pojkvän tillbaka.
"Detta är Jill och hon är Singel och sökande" säger han igen.
Jag blir lite less och bestämmer mig för att dra en liten lögn.
Jag skrattar lite och böjer mig mot erik och säger "jag är singel men inte sökande"
Han skrattar tillbaka lite oroligt och fattar inte riktigt.
Sen gick jag och dansade vidare utan att bli störd av den där erik. För jag tillhörde då andra facket så att säga.
Lite synd ändå, för Erik var ju söt.
Men sure, i still got it.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: