Live wild ✌️ Die free

I mitt huvud

Kategori:

Senaste veckorna har det hänt så mycket i mitt huvud så nu går jag in på min 9e dag men huvudvärk. Jag har alltså minst fått ta en huvudvärkstablett vare dag i nu nio dagar. Snart blir jag immun, då är det kört.
Haha, nemen så är det. Det händer så mycket med bandet just nu & inte påtala om plugg i skolan. Sen har jag slutat äta kolhydrater & allt sånt - fika/chips/godis/läsk osv. Så min hjärna pallar inte riktigt trycket!
Plus att jag är ju en jäkel på att tänka, tänker på allt som jag inte egentligen behöver tänka på. Då blir jag också nojjig vilket mina vänner säkert märker av. Imorgon tar jag helg, känns underbart! Behöver det.
Nu sitter jag här & tänker & längtar efter känslan av att stå på en scen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: