Live wild ✌️ Die free

1-OKT-2013

Kategori:

Sjukt att det redan är Oktober. Månaderna och dagarna bara flyger iväg.
Jag är hemma i Boden igen efter två veckors ledigt från jobbet då jag blandannat har hunnit med att besöka Kiruna & Stockholm.
Jag & mina bästa vänner har även släppt vårat debutalbum, ÄNTLIGEN.
Hur länge har vi inte väntat på det? Helt sjukt att vi faktiskt gjort det nu, och recensionerna har varit fantastiska.
Jag har så svårt att faktiskt fatta att det gått så bra, många kommer fram och frågar hur det känns och jag är fortfarande helt mållös. Det är overkligt, som med studenten. Samma känsla liksom.
Imorgon bokar jag och Stina äntligen våran semester till Stockholm. Känns så jävla skönt att få fara dit och bara glassa runt, inte känna att man har två dagar på sig utan att man faktiskt kan andas och bara ta det lugnt.
Jag och Stina är ju från tidigare erfarenheter väldigt bra på att bara ta det lugnt, sitta på stan, titta på folk, fånga inspiration, skratta, sova, fezta. Exakt som det ska vara på en semester. Vi är fan semesterexperter.
I alla fall så är det höst i Boden och det känns helt ok. Står ändå fast vid mitt beslut om att fly landet när det blir -30 och snö. Men får se hur det går..
Tack och hej för denna gång

Kommentarer


Kommentera inlägget här: