Live wild ✌️ Die free

en tråkig söndag..

Kategori: Allmänt

hejhej, idag är det söndag, den tråkigaste dagen som finns. det finns absolut inget att göra..bara sitta hemma.
ikväll kanske jag ska till emma, hon skulle tydligen kanske vara med rasmus och samuel.. så då kanske jag oxå är med dom ett tag^^
i morn är det skola igen, fast det är inte så himmla hemskt, jag överlever ;b  nu har vi ju fått reda på vikken dag vi ska ha våran musik lektion! det blir på tisdag samma tid som förra året, jävligt kul (y) längtar!! men jag kmr sakna fredrik :/ han ska ju vara pappa ledig hela året.. :( men tur att vi iallafall har john!
nu ska jag ringa stina vikström och höra hur det blir med den här tråkiga dagen, den kanske kan bli lite roligare iaf ;b
pusshejs,




varför rimmar smärta på hjärta?

Kommentarer

  • jo säger:

    haha bra poesi, smärta-hjärta, deeeeeeep. du har ett djup du lilla ven. helloooo, ja kanske kommer förbi, då blir dagen ASkul. hejdå

    2008-08-31 | 13:11:08

Kommentera inlägget här: