Live wild ✌️ Die free

helg!

Kategori: Allmänt

hejsan, idag vaknade jag stina o stina kl 9.. fattar egentligen inte det.. för vi somnade ganska så sent. men iallafall så satte vi på tv:n och såg på step up 2.. vi såg step up 1 igår kväll.. dom var skit braa, fast jag tyckte 1:an var bäst. iaf så har vi typ bara sett film idag.. njöt lite extra av helgen^^
just nu är jag hos min syster josefine, julia är oxå här.. jag var tvungen att cykla och ge dom strösocker hahah, dom bakar bullar ;)
ikväll ska jag nog vara med stina nilsson vi ska fortsätta se film, den här gången blir det  "ps i love you"  den är nog as bra, jag har just börjat läsa den i skolan.
nu ska jag välja ut nått från chili chili som jag vill äta ;)
pusshejs,


fuck you! :)

Kommentarer

  • mee säger:

    thats riiiight biiiiaatch. fuck him. anyway. känns wierd då du skriver josefine, jag kallas ju alltid jossan

    2008-08-30 | 20:39:13

Kommentera inlägget här: