Live wild ✌️ Die free

tårar.

Kategori: Allmänt

jag fattar inte ett skit. hur ska jag komma över nån som jag älskar och som jag måsta höra och se helatiden!? hur fan.. men nu har jag iaf sagt allt jag tkr. jag är bara ledsen, så jävla besviken.
det ända jag inte vill se är min syster sårad. jag fattar inget? hur fan händer det här? helt jävla sjukt.
jag kan då säga tårarna rinner ner för kinden, det finns inget som kan få mej stoppa dom, ingen. alltkänns bara så otroligt piss. i don't make it!  
det här är en stor jävla mardröm, och jag kan inte vakna!

iaf idag har vi haft spelning, fick ut ganska så mkt känslor.. bästa gången jag har sjungt typ.  signe spelade ju 4 låtar fyfan vad kul!!! man bara njuter jag menar jag ÄLSKAR att bara kunna stå på scen och ta i! tack signe<3333  :) så nu blir vi ForFun! :b
det är det ända som glädjer mej just nu.. musiken, sången.. och vännerna men jag menar dom finns alltid där, när jag behöver dom! älskar dom <3
ikväll var jag med signe, stina, stina, filip, ågeby.. sen körde vi lite mörkerkurra med hannes, alex, tim, lisa, ellen.. skoj(Y) och nu ska jag snart sova.. jajja, skriver i morn mera,
pusshejs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: