Live wild ✌️ Die free

första skoter åket!

Kategori: Allmänt

hejsan,  idag är det en söndag, söndagar brukar vara tråkiga men den här har varit kul!

jag vaknade klockan 10 av att emmaa ringde och sa att om en timme ska jag vara klart för då ska vi åka skoter.
då tvingade jag mej upp .. snabbade mej på med varma kläder och åt macka, sen klocken 11 var jag hos emma..
vi skulle fara till nått ställe som hette älgabo.. x) hahah, men det vi for inte ända dit, stannade på vägen i stället.. men det var ändå en jätte mysig söndag :)
nu är jag hemma och har just ätit middag, köttfärssoppa mums (y)

ikväll blir det nog bara en hemma kväll ifall inte stina elr emma orkar palla sig hit? (:
jag vill ju se en skräckis nu kommer jag inte ihåg vad den heter, men den kan nog vara riktigt läskig/bra!
hehe (y)
nu ska jag lyssna på jul musik och mysa :)
pusss

hej mitt vinter land..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jill. hemmakväll sitter i hop=ihop ;) Se sunesjul förfan. det vill jag. har noll julkänslor.

    2008-12-21 | 20:28:50

Kommentera inlägget här: