Live wild ✌️ Die free

snart ett nytt år!

Kategori: Allmänt

nytt år- nya möjligheter 

ett nytt år 2009 :)
jag tkr ändå att det här året har varit hyffsat bra! lite mkt bråk tkr jag.. ;s
inom musiken tkr jag att vi/jag  har uppnått det jag har velat.. jag är faktiskt väldigt stolt över mej elr oss!
men iallafall året har varit bra,  roliga,sorliga,dåliga,bra stunder! 
har lärt mej väldigt mkt. 

På nyårs afton ska jag vara med stina nilsson, evelina och josefine :) 
vi ska vara hos jossan, ska bli grymt kul! ska äta spela spel mysa se skräckfilm (y) 
sen efter det ska stina sova hos mej, aså i stan.. för vi ska vara hos jossan ;b 

julafton var bra, på dagen tog jag det bara lugnt och sminkade mej och gjorde mej i ordning sen kl 3 kom mamma jossan morfar, då såg vvi som vanligt kalle anka (y) 
och sen for min äldsta syster och jobbade och vi alla andra åt och väntade på att tomten skulle komma,  klockan 19,00 kom han! 
jesper var väldigt nervös, för i år kunde han inte komma på vem det var ;b hahah, kul att se hans min.. 
och vad fick man då? 
- massor av presentkort
-lite pengar
- en klänning (som jag ska ha på nyår)
-en skit stor och fin tavla som jag ska ha i mitt nya rum :) 
-lite smink och annat
- våg tång

det var väl allt tror jag.. : ) 

nu ska jag se idol dvdn som vi barn fick av mami! 
pusssss ;**


if you were mine  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: