Live wild ✌️ Die free

glömmer bort att skriva..

Kategori: Allmänt

hejsan, har inte skrivit igen på ett tag.. det kmr bli att jag inte skriver så mkt när jag är hos min pappa.. datan är typ upptagen helatiden där, men iaf kanske ska berätta om min dag och lite om vad som har hänt i veckan.. det lär inte vara så lång berättelse men ändå:b
idag hade vi äntligen kemi provet som jag har pluggat till som ett as! det gick inte så värst bra, trodde faktiskt att det skulle gå bättre.. vart väl bara ett G .. fan oxå! jajja, i morn har jag tyska provet där känner jag att det verkligen inte kommer få nå mer än G .. fan säger jag! bosse och mamma sa att om jag får vg på tyskan ska jag få 200 kr! JAG BEHÖVER DOM!
fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan!
annars är det väl bra med mej, är glad att det snart är lov, fyfan vad skönt det ska bli! bara kompisarna och musiken :) <3
jag och emma har typ planerat dag efter dag! haha, jajja, 
pusss ;*

 
that's me, that's who i wanna be..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: