Live wild ✌️ Die free

sorry,

Kategori: Allmänt

i just can't give up.

hejsan, idag är det äntligen fredag! fyfan avd skönt! fast vad ska man hitta på? har inte planerat ett skit.. så det kommer säker bara bli en vanlig tråkig helg.. emma for ju idag till fjällen med sin familj så hon får man räkna bort.. så det blir ingen repning, btw undra om vi ska ta rep lokalen med never end.. skulle vara jätte kul, men jag vet inte om vi skulle hinna vara där så ofta.. jaja, :)
jag vill ju till lule i morn.. men vart får man alla pengarna ifrån?! fan oxå, jag har fan inget att ha på mej! skit,
och så måste jag börja träna igen oxå.. fan så jobbigt, orkar typ bara springa 100 meter nuför tiden, det känns helt sjukt.. ;o :D
jag har ont i min skalle känner jag nu,, ajjdå,, inte bra att sitta vid datan dåå.. kanske ska ta o kila o sova länge längee och aldrig mer vakna? ;b
jag har bara en till sak att säga, idol suger alla dom bästa åker ut.. är ännu helt paff .. fattar inte hur folket tänker.. men som tur så slipper jag idol, inge sånt för mej ^^
pusshejs,


what if i do?

Kommentarer

  • snögubbemattah säger:

    det snöar idag, faaaaaaaaaaaaaaaan. vill också bara ligga under täcket och dööööööö. hej

    2008-10-04 | 13:13:47

Kommentera inlägget här: