Live wild ✌️ Die free

bättre äntligen!

Kategori: Allmänt

hejsan, äntligen får man väl börja med att säga! jag har typ ingen feber kvar! och jag har inte ont i huvet! (y)
i morn ska jag vara hemma från skolan sista dagen, för det är ingen idé att jag går eftersom vi ska ha nån dag då alla ska gå 7 km.. och om jag gör det kmr jag bli sjuk igen, så nej det hoppar jag nog över:)
idag har jag typ bara snackat i telefon.. eftersom stina vikström oxå är förkyld osv.. så vi har muntrat upp varann genom telefonen:p hahah. vad ska man hitta på ikväll om stina orkar så kanske hon vill komma över till mej, emma kanske skulle det. men jag tror inte det eftersom att hon kanske ska vara med rasmus han fyller ju år idag har jag hört så hon ska väl fira han!
iaf jag ska nog bara ta det lugnt se på idol ;b  man blir ju lite avis på att se alla som sjunger bra och går vidare, men jag ska inte gå den lätta vägen.. det skulle kännas fel jag vill inte höra ifall jag sjunger bra elr dåligt, jag menar jag skulle vara så nervös så att jag bara skulle ta fel tonart och allt.. så nej ingen idol blir det för mej.. idol ligger sist på min lista.
ajja, nu ska jag se lite tv tror jag :)
pusshejs.



be yourself.

Kommentarer

  • bitchie säger:

    thats riiight giiiiirl, be yourself :) stå p¨¨ dig. girlpower. woho. ps. övertala asen ang. ikea. ds /din trogna läsare.

    2008-09-04 | 17:10:49

Kommentera inlägget här: