Live wild ✌️ Die free

sjukling,

Kategori: Allmänt

hejsan, jag har inte svkrivit på 2 dagar pga att jag är sjuk.. har as ont i huvet ännu! fan oxå det bara dunkar, kan inte sitta vid tv:n elr datan.. gör as ont, men nu sitter jag bara ett tag iaf.
mamma och pappa tror att jag mår dåligt för att jag har tagit för många huvudvärks tabletter, ;s men men.. får väl överleva^^  jag har inte ätit nått på hela jälva dagen, 2 skorpor och lite cola inge mer.. och jag missade den bästa dagen på hela veckan!!!!! :/  jag skulle ha haft privat musik i dag, och jag skulle ha slingat mitt hår! men mamma ringde och bytte tid till på fredag (måste bli frisk till dess)
iaf, igår kväll mådde jag mktmkt bättre så jag var med emma, vi såg på film! den var asigt bra! "a walk to remember"  jävligt hemskt, jag o emma grät ständigt i 49 minuter ;) hahah. värre än titanic ^^ ajja nu ska jag sova som jag har gjort hela dagen..
pusshejs,


missssssssu;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: