Live wild ✌️ Die free

ännu en måndag.

Kategori: Allmänt

hallo,
ännu en måndag, snart är det dax för skolan.. fyfan, jobbigtjobbigt.
men jag njuter iaf av sommarlovet, ändå fast det kanske inte är världens finaste väder just nu!
det är bara skönt att få sova ut! haha, stackars lilla emma som måste upp klockan 6 varje morgon, fyfan!
hon ringde o väckte mig idag nångång vid halv 11 kanske=)
då följde jag med till frasses o käkade lunch med henne, sen var jag på hennes jobb och chillade! =)

ikväll har vii repat! yes,yes,yes! roligt som fan, håller på att lära oss 2 nya låtar.
först en cover som heter Feel This den kan bli riktigt jävla grym alltså!
och sen har vi även gjort en ny låt, som heter it's not okej.. tror den kan bli riktigt grym faktiskt! =)
lina har gjort texten, väldigt fin!
btw, hon den grisen är utomlands och har det skönt :/ fyfan! fuskfuskfusk!
hoppas hon hare bra iaf! =)

fan vad sur jag blir på att min kamera jävel har gått sönder, nu kommer min blogg bli ännu mer tråkig.
fan oxå! måste försöka fixa den på nå sätt..
nu ska jag väl typ duscha och sussa.. drömma mig bort!
hare!

pusss



sometime's i just want to live in my dreams.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: