Live wild ✌️ Die free

håller på att somnaaa

Kategori: Allmänt

gud så trött jag är! fan jag gick ju förfan upp 10 idag, helt otroligt.
det var förjävligt tungt, men jag kom upp och det är jag stolt över!

var jävligt slapp på morgonen, tog ett långt bad och fastnade vid tvn ett tag (a) sen hann jag diska oxå!
sen gick jag till david ett tag, spelade in lite, snackade och hade det trevligt!
sen for jag bara hem o åt middag, sedan hoppade jag på cykeln och cyklade som ett as till björns, repade och hade det mysigt =)

Imorn blir det stugan, tråkigt.. har ingen att ta med, det är fullt i bilen, suck.
men skönt ändå att få komma bort, ska stänga in mig nånstans o lyssna på hög musik och skita i alla andra ^^
kanske tar med mig spring skor och far ut o springer! skulle behöva det!

hah, jag letade igenom min data lite och hittade nå gamla bilder, kastar upp nåra, lite små roligt =)

konstig hårfärg jag hade där ;s brun,rött,orange (y)

 
nee nu får det vara nog orkar inte sitta här längre, somnar..
vi hörs imorn! eller jag vet inte om jag kan skriva något imorn, har inge internet där borta tyvärr, så vi hörs på fredag eller nått!
hare så bra!

pussss

hold on.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: