Live wild ✌️ Die free

hallo

Kategori: Allmänt

hejhej, kom just hem från stugan, har varit där med emma, skönt att bara komma bort o koppla av lite!
bastade, såg onw tree hill, pratade, badade, åt godis.. de var väl de vi gjorde ^^
är helt slut i kroppen, har ingenaning varför, jag har ju inte precis sovit lite, och jag har ju ätit bra och jag har inte gjort ett skit idag så jag fattar inte varför jag är så seg..

ikväll ska jag nog vara med stina vikström! hon kom hem igår, ska bli kul att träffa henne! =)
sen blire väl säkert att vi är med någon till, vi får väl se!
jag har då blivit grymt dålig på att skriva här på sistonde, men det känns som att jag inte vill sitta vid datan om det är fint väder, då vill man ju hellre vara ute med kompisar hela natten lång ^^
det är ju förfan bara 2 veckor kvar nu! hemska tider..

Jag har hittat en lååt som jag vill börja köra, tycker den är bra!
det tyckte emma oxå, så vi ska försöka hitta ackorden osv så får vi se om vi får till den så den blir bra! =)

Don't cry for pain- Ana johnson

jag tänkte att ni skulle få texten oxå!
Hey man, here's my plan,  I'm gonna break it  
Hey you, don't be sad
Here's your chance, so take it If you slap my face, if you don't call
Honestly I don't care at all





Maybe I'm a bit complicated, all I know is I don't cry for pain
Don't cry from fear, you know that
I don't cry in the rain, no not a tear, you know that
Before you leave, When you go, I think you oughta know
Don't cry for pain I only cry for love




Hey now, dry them tears
You know we'll never make it
Cause you've caught my eye, not my heart
And play it safe, no I'm not that smart


I've never meant to be this complicated, all I know is
I don't cry for pain
Don't cry from fear, you know that
I don't cry in the rain, no not a tear, you know that
Yeah, before you leave, When you go, I think you oughta know.
Don't cry for pain, I only cry for love.


















I need something making me defence us
I don't want an other waste of time You can hurt me so I'm sure this can't be right






I don't cry for pain Don't cry from fear, you know that
I don't cry in the rain, no not a tear, you know that
Yeah, before you leave, When you go, I think you oughta know.
Don't cry for pain
Don't cry from fear, you know that

I don't cry in the rain, no not a tear, you know that
Before you leave, When you go, I think you oughta know







Don't cry for pain I only cry for love!

Min kamera har dött :/ så jag har inte kunnat ta så många bilder, men jag slänger ut dom som jag har knäppt! :)

nu ska jag försöka få kontakt med stina!



pusss

bastu häng och kvälls dopp! (y) <3




jag och emma märkte att hon har lite större huvud än mig! haha, lite roligt faktiskt :b




























Kommentarer


Kommentera inlägget här: