Live wild ✌️ Die free

härliga lördag!

Kategori: Allmänt

hej o hopp!

idag är det lördag, grymt skönt!
har sovit hos emma så jag kom precis in genom dörren, vi somnade jätte tidigt, vilket vad j*vligt härligt.
sov jätte bra!
vaknade dock ganska så tidigt, klockan kvart i 10 var jag och emma klar vakna.. jävla skolan ska förstöra allt, till o med min sömn. suck!

Gårdagen var helt okej, skolan vad okej.. dagen var ju kort så det var skönt, jag gick iaf hem direkt efter skolan, såg på tv och somnade till 17.00 då gjorde jag mat och sen tog jag bussen till björns!
Repade effektivt och bra, hade jätte ont i huvet, men det gick bra ändå.
efter repningen gjorde vi inte så mkt, satt mest o snackade om allt mellan himmel o jord.
mest sånna saker som man saknar, eller saker man har varit med om osv.
sen kom även david förbi nån timma, trevligt. vi bakade nån kladdkaka typ och typ inte gjorde så mkt mer.

Idag har jag redan planerat min dag.
så här kommer den ungefär se ut.

- från klockan 1 till 16 kommer jag städa mitt rum och packa alla saker för att jag ska till min pappa.
- kl 16.00 ska jag och emma till estet uppträdandet på björknäs.
- efter ester uppträdandet ska jag hem till min pappa och äta middag
- efter middag, drar jag förmodligen till lina bäcklund och där ska jag sova över oxå! jag har inte en aning om vad vi ska hitta på. men hoppas på nå roligt iaf.

och sen imorn är det uppträdande! vet som sagt ingen exakt tid ännu, men kom dit halv ett ungefär.
för jag gissar på att vi kommer uppträda mellan halv ett- två =)

Nu har jag iallafall typ bestämt mig..

..jag ska färga om det som på bild 3.. dom flesta som jag har frågat tycker det. så då lyssnar jag på dom!
vill iallafall inte ha kvar den här färgen!
När jag får pengar så tror jag att jag ska beställa tid hos en frisör faktiskt. för jag vill inte misslyckas nå mer ;s :b


Nu ska jag dra mig och börja städa, tror jag.

pussss


over my head 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: