Live wild ✌️ Die free

hemma igen!

Kategori: Allmänt

hemmaaa, har fan längtat hem, ändå så har jag bara varit borta i 2 dagar, men det känns som ett halv år!
på torsdagen var jag ju själv med familjen, var tvungen att vakna tidigt.. skit jobbigt, men det var jätte fint väder så jag solade lite och sen for jag faktiskt ut o sprang! 5,6 km väldigt stolt, stannade inte en gång.. imorn ska jag oxå ut o springa, tänkte fara ut ikväll men jag har sån jävla tränings värk så jag får ta det imorn istället! =)
iaf, på kvällen gjorde jag inte mkt, åt god middag och typ fiskade..

igår kom emma och signe till stugan oxå, det var kul!
fikade och visade emmas föräldrar stugan, sen snackade vi väldigt länge, om typ allt. livet, lite roligt faktiskt =)
sen bastade vi och badade, fyfan vad kallt det var ute igår kväll, mkt varmare i vattnet!
sen såg vi på en film, raise your voice bra film men gillar inte hilary duff.
nu idag har vi inte hunnit göra så mkt, sov ganska så länge, åt god frukost och bara satt på bryggan o doppade fötterna, ^^ längtade hem!
och nu är man hemmaaa!

ikväll ska jag väl inte göra så mkt, har inte planerat nå speciellt tror jag, får se vad som händer!

Jag och emma har bestämt att vi ska planera varje dag nu sista veckan, så vi vet exakt vad vi ska göra!
men har inte kommit på allt, men jag ska fan inte sitta hemma en sekund nu när det bara är en vecka kvar.
fyfan!
Nu ska jag typ dö, elr nåå.. typ duscha kanske ändå far ut o springer idag oxå, vad annars finns de å göra?

pussss

Kommentarer

  • oskar säger:

    bra jill duktigt;)

    2009-08-16 | 17:02:37

Kommentera inlägget här: