Live wild ✌️ Die free

Kill me..

Kategori: Allmänt

första dagen på skolan, jippie.
vaknade halv 7, sov verkligen inte bra i natt, har vaknat flera gånger osv, ångest över skolan typ? men iallafall var jag
väldigt död imorse, fick förjävligt bråttom oxå, så höll på att missa bussen oxå! (y)
hade dock inte så många lektioner, men var ändå bara jobbigt att vara tillbaka. se alla jävla idioter som jag inte alls gillar.
och våran klass, hur toppen är den?! fattar bara inte hur jag ska stå ut, jag är redan less efter EN skoldag.
döda mig tack, snälla?

Vi slutade klockan 12, gick hem och sen tillbaka till skolan, åt på skolan för vi hade typ inge mat hemma.. var med emma o hanna, och sen kom lina oxå, vi for hem med tre bussen.
åt hos emma, tog det lugnt.
sen kilade vi över till Lina och åt glass och snackade om dagen, och morgondagen.
ojojoj, är helt slut!

slut snackat om skolan.
Jag funderar och funderar men vet fan inte hur jag ska göra?
ljust hår eller mörkt?
dom flesta säger väl mörkt. men det känns som att jag inte vill ha det igen, inte så mörkt iallafall.
och jag som har kämpat så hårt för att försöka få ljust, vill inte bara ge upp de nu? 
Juste, har förfan skolfoto på fredag, vill helst inte se ut som ett as då. speciell inte i håret, typ orange/ljust hår, (y)
hah, usch och blä.

Jag har ont i mitt huvud :/ ajj!
får inte bli sjuk nu, vad jobbigt. funderar på att hoppa i säng redan nu? sköööönt.
YES! är hos mamma får sova lite längre imorn, funderar på att skita i sminket. bryr mig ändå inte..
får sova längre då (A)

Jag får inte till min blogg, den går åt helvete.. fan oxå! ^^
orkar inte fixa den nu iaf. den får helt enkelt se skit ut. och tråkig är den oxå!
mmm, japp!

här kommer dom låtar jag lyssnar på mest nu!




där är några iallafall. nu ska jag dra mig, skriver väl imorn.
sovgott, de ska jag iaf göra!

pusss


it's better this way.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: