Live wild ✌️ Die free

låt det blii helg!

Kategori: Allmänt

Hallo!
fyfan, idag har det varit en seg dag.. trodde aldrig jag skulle komma upp ur sängen, kände mig så himmla hängig och ont i huvet.. undra om jag har feber?
Men jag pallade mig ändå till skolan, men när jag kom på vad vi hade som första ämne ändrade jag mig, Idrott (y)
skulle springa 6 varv runt jävla lill skogen. du tror jag hade ork till det?!
nej inte en jävla sekund.
men jag sprang ändå alla varv, dum som jag är..

men dagen gick ändå snabbt tycker jag, allt var faktiskt helt okej.
Efter skolan gick jag hem... lagade mat, sov lite och åt, sen tvingade emma mig att komma till björns, var dära till klockan nio. nicenice!
Nu sitter jag här och kollar på gamla bilder som jag och stina knäppte i vintras, så grymt jävla äckliga o fula. vill bara spy.
tänkte att jag slänger ut nåra så ni förstår vad jag snackar om.

där är vi...  Stina skulle vara min "mamma" ganska äcklig elr vad säger ni?
och min super duper fina hårförlängning, och mina läppar! (y)
mums, man vill bara äta upp oss så söta är vi! ;s elr?

där har vi henne, smiiile.

mmm, väldigt nice. sitter nästan o tomspyr.

KOLLA IN! mina underfransar ?!  jag kan då säga att det var inte lätt att få bort allt de sen, haha!
där ser jag verkligen ut som en liten fjorre!  tack gud att jag inte ser ut så.

sexiga!

Japp, man kan då säga att jag och stina har haft våra roliga stunder tillsammans! <3
hah,


Nog om det.

Vill påminna och säga åt alla att vi Life sentence har spelning i helgen! vid norrigården, (skördefesten) vet inte exakt tid ännu, men mellan halv 1-14 kommer vi uppträda!
så kom dit!
vi kommer köra 2 nya Egna låtar, sen en ny cover oxå!
ska bli mkt spännande!=) 


Nu ska jag duscha och fixa kläder tills imorn, har nämligen skolfoto!
ska bli kul att få visa upp min utväxt och mitt fina oranga hår! (y) grejjjjt.




Staind- so far away 
gillar hans röst, och gillar denna version!
älskar den här låten.

Lyssna och njut!

pusss

Kommentarer

  • emma säger:

    GRYMT snygga bilder. Otroligt underbara! (...) =P

    2009-08-27 | 22:20:38
    Bloggadress: http://emmanilss0n.blogg.se/
  • Anonym säger:

    faaan vad äcklig du är jilllll!! fjortisjävel!! -.- :p <3333

    2009-08-28 | 15:00:28

Kommentera inlägget här: