Live wild ✌️ Die free

usain bolt är kung!

Kategori: Allmänt

Han är helt unbelievable,

nytt världsrekord! ojojoj
man undrar ju om han har nå stopp?
steencool alltså! =)


Idag har jag och mina girls varit i luleå!
jag fick som sagt med mig 1200 kr och kom hem med 4 kr, toppen ^^
hittade lite saker iaf, ett par jeans, ett par jeans leggings, trosor, 2 linnen (ett vanligt svart och en randig med en ficka på sidan) sen vart jag så himmla kär i ett par skor! köpte dom, för 500 kr.. ångrar inte det ett skit! :)
egentligen hittade jag mkt mer oxå, men om man inte har nå money kvar så är det inte så roligt längre..
jag hittade en skit fin kofta, en vit stickad. sen hittade jag en lite kortare randig tröja, skit snygg! och en t-shirt svart/vit randig!
så fan säger jag. jag hittade jävligt mkt, men kunde inte köpa det :/
får hoppas det är kvar om lite mer än en månad ;b hahah!
här kommer lite bilder från idag, dock lite oförberedda men iaf nått! =)

1.                                              2.                                                3.                                                     4.

1. testade mina älskade skor! ser ut som en liten blondie där! ^^
2. gulliga linaa som hade gjort sig fin i håret innan lule! <3
3. jag har beslutsångest, svarta elr bruna.. det vart bruna =)
4. söt signe med alla kassar! ;b


Ikväll har jag varit med Emma, Signe och Ludvig ^^ vi gjorde inte så mkt, pratade lite och kollade på film (y)
Hitta nemo! braa film, den är fan lite rolig oxå! =) hah
Imorgon blir det sovmorgon, håller på att somna sittandes nu alltså! så jag tror det är dax för mig att sussa!
vi hörs!

pussss

i will find strength.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: