Live wild ✌️ Die free

Söndag,söndag,söndag.

Kategori: Allmänt

 imorn är det måndag vilket betyder att det är skola. jag ska alltså palla mig upp klockan 06.30 imorgon, vilket inte kommer gå menmen.
imorn på kvällen ska vi packa ihop oss nå gäng (vi har bestämt oss för att fira skolstarten) så vi ska köpa glass i stora lass!  sitta o tjocka i oss. mums! 

Roligt, jag ska snart hoppa i säng faktiskt, vill inte men måste annars kommer jag aldrig att komma upp. 
vad ska jag ha på mig?  frågan som jag alltid ställer till mig själv kvällen innan första dagen.. 
inte för att jag bryr mig i hur jag ser ut eller så, bara idioter som går där, men vill inte se ut som ett as första dagen iaf. 
Men jag funderar på att ta mina jeans leggings (eftersom att dom är så sköna) sen tar jag nå lite finare linne kanske. 
jajja, det får duga. lär inte orka sminka mig nå mkt eller så.
Skit, kan inte fatta att det är skola imorn. 
jajja.

Idag är det söndag, vaknade klockan halv 11.. ställde klockan, drog mig upp och började städa, städade fram till kanske halv tre, då var jag klar!  hade inte mkt o göra så bestämde mig för att cykla till david, vi gjorde inte mycket, chillade, var dock bara där i nån timme eller så, kom hem och åt middag sen for jag igen, till stina nilsson!
gick prommis snackade om allt som kom upp i minnet, trevligt faktiskt!
kul att få babbla lite! =)

Ne nu måste jag kilaa, SOVA! =)
skriver imorn!
pussss

be strong.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: