Live wild ✌️ Die free

trötttt

Kategori: Allmänt

hejjsan hoppsan, orkar inte skriva mkt.
har inte gjort mycket idag, skolan slutade 3, fick sluta tidigare från so:n skönt!
gick hem somnade tills maten, åt och sen tog jag bussen till emma, repade i typ 2 timmar!
skit kul! =)
nog pratat om min dag.

nu ska jag dra. duscha osv =)
skriver imorn mera när jag har lite mer tid!

hade lite tråkigt så jag la tiden på det här!


jag saknar dom tider vi skrattade tills vi fick jätte ont i magen och inte kunde andas.
våra stunder slår allt. vi är oslagbara!
jag saknar måndagarna jag var hos dig från efter skolan till på kvällen, gjorde låtar och sjöng!
det var varje måndag du o jag, i miss it bäjb!

jag saknar dig bäjbis, det kommer alltid vara du och jag!
Jag älskar dig emma larsson! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: