Live wild ✌️ Die free

Typiskt emma larsson..

Kategori: Allmänt

......vi ser hur emma larsson har lämnat sitt spår på min blogg! ;b
Jag bad henne hjälpa mig med min header, men hon verkar roa sig med annat? =)
rolig figur hon är alltså! (:

Iallafall, idag är det tisdag.. känns som att tiden står stilla, har haft ont i huvet sen i går morse det går aldrig över.
därför är jag så seg/slö/trög/emo  så jag orkar inte ens palla mig till björns o va med mina kompisar,
istället ska jag sitta hemma en hel kväll.. och vad ska jag egentligen göra här?
tv/data/diska/sova/dö, finns inte så mycket mer att hitta på. =)  känner mig riktigt rolig!.. eller??

Skolan idag var skit. ren jävla skit, vill skjuta allihopa! höll till o med på att somna på fysiken, skärpning jill, i år ska jag ju förfan få bra betyg!
åh, igår duschade jag och fixade mitt hår lite, och imorse när jag vaknade hade jag jätteee mkt krull! haha, jag har ju som inte fixat mina lockar på sista tiden, men fan vad mycket lockar jag har fått alltså!

fjorre jag känner mig som kluddrar över ansiktet helatiden ;s ajja!

 japp där är jag! =)

Jag har fastnat på coldplay! lyssnar på dom helatiden, dom är grymma =)
slänger ut dom jag tycker är bäst just nu!




Lyssna och njut!

neee nu måste jag diskaaa innan mamma blir gaalen!  kanske skriver mer sen!

pusss

I'm going back to the start.

Kommentarer

  • emmas mama säger:

    va duktig du e som hjälper din mamma! Kram från en annan mama

    2009-08-26 | 18:40:50

Kommentera inlägget här: