Live wild ✌️ Die free

let me fall

Kategori: Allmänt

hejhej!
var riktigt grymt slö igår så jag orkade inte skriva nå, men nu ska jag göra det! =)
woo, igår på dagen var jag en slöfis, vaknade 11 gick ner till tvn stannade där tills 4! ojojoj
sen vare dax för mig att äta och göra mig i ordning, skulle vara med signe!
vi drog till david, chillade gjorde inte så mkt kollade när han o signe körde nå data spel ;b
sen kom emma oxå, var där till typ 12 kom hem och satte mig här, men som sagt orkade ja inte skriva..

Idag vaknade jag elva, jag o tjejerna hade bestämt oss för att fara till innebadet, nordpolen! =)
det var skoj, sen for jag hem och åt, hann ta det lite lugnt och sen cyklade jag mig till emma!
i pyamas (y) vi skulle se skräckfilm, det vart Dolt under ytan, igen!:b haha, alltid lika bra!
sen tog vi en biltur, till gruvberget o grillade med massa folk, sen for vi bara å åkte lite bil sen hem hit till björns.
och nu är jag hemma, tänkte lägga mig lite tidigt ikväll faktiskt ^^ eller iallafall försöka, somnade fan inte förän 5 i natt,
kunde inte sova :/ hade så förbannat ont i magen, fy!

imorn ska jag upp tidigt o springa! jappjapp, go jill ;b
ska springa med signe o emma hade jag tänkt =) sen ska jag hem o sköta lillebror tror jag..
trevligt trevligt =)
På kvällen ska vi repaaaaaaaaa, ska bli grymt kul, lära linaa den nya låten!

ajja ska kila nu, btw, alla som inte vet, det är Emma som gör att min blogg suger! fan oxå ;b

pussss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hahhahah fyfan vad du suuuger! skyll dig själv ;D

    2009-08-19 | 02:15:15

Kommentera inlägget här: