Live wild ✌️ Die free

Always and forever

Kategori: Allmänt

yoo

Söndag igen
.. nu är det inte många dagar kvar till julafton! Underbart : )
Jag har fan varit på toppen humör hela dagen hittils, städat mitt rum och nu håller jag på att plugga.
jag har bestämt mej för att satsa på Mvg! hoppashoppas!
Mitt tyska prov gick ju iaf bra, fick ju Vg, kanske redan nämt det? ;D
nog om det.
Just nu sitter jag här med min syster, sitter för tillfället och lyssnar på High school musical, helt otroligt att jag säger det?! can't believe it. Jag som hatar det,
men den här helgen har jag både sett 1an och 2an faktiskt. och det värsta är att jag tycker det var ganska bra.
Herregud, Emma kommer strypa mig ;s haha! ;)
men jag ser bara föratt jag gillar zack men jag hatar vanessa och kommer alltid göra.
här får ni några låtar ;) hahah.



haha, fyy.. jaja. men lyssna och njut! 

Nu kommer några typiska Söndags frågor!
Snott de från syrran, http://juliaholmgren.blogg.se
Lite flummiga men här kmr doooooooooom....

Vad blir ditt namn baklänges?
llij


Har du husdjur?
japp en kanin Jillen ;)


Har du gjort en snöängel i år?
jaa förfan! :) lekte i snön med mina underbara kompisar för nån helg sen ;b


Hur långt är det längsta du har legat på sjukhus?
hah, när jag föddes om det räknas^^


Platt eller lockigt hår?
självfall ffs ;b

Vad gör du när det regnar?
jag vet inte riktigt, deppar ^^ haha.

Har en dröm gått i uppfyllelse?
nja, elr joo! men snart ska ännu en dröm gå i uppfyllelse!!

Vad har du för startsida på ditt Internet?
Msn tror jag..

Vem ringde du senast?
mamaaaa


Vad har du för mobilringsignal?
samba party ;) ni vet jag har så otroligt mordern mobil!

Fösta sporten du gick i?
Skidor, kommer alltid vara den bästa sporten ever!

Vad längtar du mest till nu?
dra ut en tand på julia i sömnen..
Jag och julia har tänkt starta nya sunes jul, fast då blire Jesper jul.. skulle typ bli värsta höjdaren!
Hur gammal har du tänkt att bli?
Hm, jag vet inte. jag vill iaf leva längeee!

När åt du en fiskebulle senast?
va? har typ aldrig ätit det, usch.

Vad drömde du om i natt?
david walterholm :)

Vilken tv-serie är bäst?
ONE TREE HILL!

Kan du gå ner i spagat?
haha, nej tyvärr!

Vad åt du senast? 
åt nyss en sallad som jag gjorde till frukost, sen tjockade jag med lite chips oxå :s^^
 
Höga eller låga strumpor?
Mittemellan

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Nepp, dricks inge mjölk i min familj

Röd,grön,blå eller gul mjölk?
Vatten!

Sommar eller snö?
både, just nu vill jag ha snö! Mycket snö, 2 meter!

Bikini eller baddräkt?
Bikini ofc.

Är du mörkrädd? 
Jag är mörkrädd, iaf om jag är själv. om jag typ går hem själv sent på natten!

Har du någon gång haft ett par kalsonger på dig? 
nee tror inte det, hah! 

Riktig gran eller plastgran? 
RIKTIG GRAN 

Tänt eller släckt när du ska sova?
spelar ingen roll! :) sover ändå!

Godaste drickan till frukost?
hmm, saft. läsk är alltid gott!

Senast lästa bok?
Syskon kärlek tror jag! läser typ aldrig böcker om jag inte måste..

Vem kramade du senast?
David ;)

Älskar du att sjunga?
it's my lifeeeeee!

Vill du bli president?
hah, nejnej.

Har du någon gång spelat kille i en teater?
inte på någon teater men gjort en film och då har jag varit kille många gånger ;)
hahah! jag är känd för att kunna prata mörkt :D

Duscha eller bada?
bada!

Kan du ditt mobil nummer utantill?
nja, tror det!

Har du tråkigt?
haha, nja lite smått!

Har du någon gång sminkat dig till punkare?
jaa, jag var lite punkare i mina dar!

Sjunger du på toa?
jag sjunger alltid. överallt.
Vilken färg har din jacka?
svartttt

Använder du långkalsonger?
Nej inte än så länge

Är du höjdrädd?
som fan!

Vilket land vill du åka till?
Vill åka med mina vänner, till grekland, thailand!

Vem var den senaste som fick dig att skratta?
Julia i think!

Vad ska du göra nu?
plugga, äta pizza! se på one tree hill!

Jaa, äntligen var det slut på dom frågorna! herregod.


jag älskar den här låten!
så cool, annorlunda :)

Ja juste, det var mycket länge sen jag hade på mig mina glas ögon :s hah!
Men nu har jag använt dom hela långa dagen, så nu känns det skit läskigt att ta av sig dom för då ser jag typ suddigt o konsigt ;s haha!


jaja.

mmm, nu sitter jag och äter knäck och julia ropar att jag ska komma och se skidorna.
så tror jag gör så : )
Vi höres gott folk!

Pusssss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: