Live wild ✌️ Die free

I wanna do everything for you.

Kategori: Allmänt



It was you that showed me who I am 
And taught me how to stand for what I know is real
Now I'm breathing for the first time
And I'm leaving all this behind
And I'll stand for what I know is real.
And now I wanna do everything for you that I can.


Tjohej!
skriver en snabbis innan jag ska börja plugga osv.

Måndag, och sista veckan med mycket plugg! grymt härligt när jag slipper det ett tag äntligen.
Dagen började bra men slutade förj*vligt segt. Fick göra j*vla Hk provet idag, och vafan jag hade inte pluggat nå.. eller jag skulle egentligen göra provet för två veckor sen men då blev jag sjuk osv, och då blev jag tvungen att göra det idag. och du tror jag kommer ihåg något av vad jag pluggat på för typ 3 veckor sen?! nej. På det kommer jag iaf få ig. är nästan säker på det tyvärr.
Blev så jävla förbannad på allt och alla. fick sluta tidigare så då snabbade jag mig hem och nu sitter jag här och börjar lugna mig lite iaf, ska börja plugga nu.. för jag vill inte gå ig på ett till prov.
Jag måste snart palla mig till björns för att hämta min jävla data som jag glömde, typiskt!
så nu sitter jag på den andra datan och den är seg och äcklig att skriva med, jaja.
haha!
Nej, jag hatar att vara sur så nu ska jag sluta.
Jag är bara så less på att plugga!!

Men snart är det lov :) och då får jag njuta och bara ta det lugnt, Och såklart vara med dom jag vill vara med!
jaja. vet inte om det finns så mycket mer att skriva.. den här veckan kommer mest bara bestå av plugg.
som alla andra veckor gjort!
Skönt att jag iaf får sova lite längre nu när jag är hos mama! hah, det är sköönt ;)

Jag måste få säga att jag har en jävligt snygg syster alltså! ;)

sitter ju på den andra datan så det finns ganska så många bilder på henne!
Jag borde fan fixa dejt åt henne!(; om någon är intresserad kan ni ju höra av er till mig ;b hah!
jaduu, är avis!

Nee nuu ska jag dra mig och plugga osv!
Toppen roligt.

Hörs!

Pözzz.



D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: