Live wild ✌️ Die free

wiiinterr

Kategori: Allmänt

Fan så dålig jag börjar bli på att skriva hära!
har aldrig tid att slå på datan längre, har så mycket annat för mig.

jaja. på söndag har jag alltid tid till att sitta en stund iallafall!

Har varit grymt skönt med helg, och min helg har varit riktigt bra tycker jag! gjort mycket roligt osv.
kan ju ta och berätta vad jag sysslat med kanske,
På fredagen gick jag såklart i skola, hade Tyska prov.. Tror faktiskt att det gick ganska så bra! Hoppas på ett Vg!
Sen efter skolan for jag hem, hade lovat dom där hemma att baka pepparkakshus, men tydligen så skulle vi göra det på kvällen ^^
Så jag hjälpte till lite med maten och sen åt jag som en riktig gris, åt mer än papa och då är det illa.
tur att jag ska börja träna efter jul.
hah. sen vid halv åtta kom david =) hade det bara mysigt såg på idol osv!
Erik var juu gryyyymt bra alltså! helt underbar. Han vinner!

han gör Refrängen så jävulskt braa!
sjunger förfan nästan ljusare än mig ;o :) haha. men dock är jag känd för att kunna sjunga ganska så mörkt.

jaa iaf, såg tv och tog de lugnt. david for hem vid kanske ett elr nått, jag var så himla trött så jag vet inte riktigt vad klockan var ;b
 
På lördagen vaknade jag halv 10, klev upp och gjorde mig i ordning på luleå.
for dit med emmzi! länge sen jag umgicks med henne, Roligt var det iaf!
köpte en skjorta, ett linne och underkläder.. sen så köpte jag även tre julklappar (y)
Hittade ingen nyårs klänning, så det får jag shoppa efter jul!

Kom hem från lule kanske vid halv fem elr fem =) sminkade mig och gjorde mig i ordning sen kom david lina o emma o hämtade upp mig, vi skulle göra middag hos Adam! så vi for först och köpte mat och sen for vi hem till adam, var jätte god mat! kyckling-tacos :) men jag var dock inte hungrig alls, hade tryckt i mig en macka i lule så var mätt redan, men jag åt ändåå!
Sen lyssnade vi typ bara på musik och hade det trevligt, blev ganska så många hos adam.
jag, emma, lina, david, adam, martin, niklas, jens, jocke. Senare for jag emma lina o david hem till emma och bara snackade massa osv :) Jag sov hos emma oxå! var jätte länge sen jag sov hos henne så det var kul.
sov jätte bra! vaknade klockan halv 12 av att mamma ringde typ.
Toppen, jag hade kunnat sova mkt längre :( menmen.
låg kvar i sängen o skrattade lite och sen klev vi upp och åt.
Nu sitter jag här hemma och inte gör så mkt, ska sminka mig lite och byta kläder.
Sen ska alla barnen dra till Mama, är bjuden på middag dära =) hah.
Fläskfile potatisgratäng och pepparsås! kan inte bli bättre alltså ;)

jag har fastnat på den här låten, blir galen! haha. Westlife ;)
 

Nee, nu blire att klä på sig lite finare kläder!

pussspussss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: