Live wild ✌️ Die free

make it last forever

Kategori: Allmänt

Nu ska jag sluta vara så dålig på att skriva här, har bestämt att jag ska försöka skriva varje kväll nu framöver!
även om jag inte har så mycket att skriva om, ska iaf skriva nån rad eller lägga ut nån bild eller något.
aja.

Iaf idag är det Tisdag, var hemma från skolan igår för att jag hade så otroligt j*vla ont i magen, trodde jag skulle dö, haha. så jag stannade hemma.
Det första man fick höra idag var ju såklart av björn att man skolkade, jomen självklart gjorde jag det.
ibland har jag lust att bara slå till den lilla pojken:b hahah.
nemen min dag har varit helt vanlig tkr jag, jag och stina har haft lite skratt-dag i think.

Jag ramlade även idag och slog tån, jajjemensan! tummen upp för det.
det var dock stinas fel ^^ hon knuffade mig.
Hon ska alltid göra massa tabbar med mig varje vecka, förra veckan gjorde hon mig nästan blind på ena ögat, haha, hon petade mig så det rann ur ögat hela lektionen, slutade aldrig! Hahah, och sen såg jag suddigt resten av dagen.
Men stina är ändå gullig och rar tycker jag ;)
nog om henne!

Jag sitter och checkar lite på Kläder på internet och blir så otroligt sugen på att shoppa, var ju i luleå i lördags, men då hann jag bara köpa en skjorta, underkläder och ett linne så var mina pengar slut!
sen köpte jag även tre julklappar! kanske jag redan skrivit här? ^^ jaja.
Jag har hittat massa kläder på Monki och Bikbok som jag vill haaaa!
 

dom två första kläderna är från Monki, och gud i fan vad jag vill ha dom!
såg idag att min kära kompis stina nilsson hade köpt den första randiga tröjan, Som jag har velat ha sen typ i slutet av sommaren. skiiiiit på dig. hah.
sen dom tre sista är från bikbok, testade den "kavajen" när jag var i lule i lördags, satt grymt bra och var grymt snygg. men no money så det blev inge sånt ^^
sen hittade jag inga nya jeans leggings.. ville ha såna där blåa, menmen.
och sen hittade jag nu ett par schnygga andra leggings oxå!
Om man hade pengar, fyfan.. give meee :b
Jag drömmer iallafall om dessa dära kläderna.

Och Idag har jag fastnat på denna låt!


haloooooo.

Funny. funderar på att plugga matte nu -.- prov och diagnos, så det är väl dax att börja plugga.. Fyfan säger jag bara.
jag har även hk prov på fredag, tror jag.
sucksuck!
Och sen ska jag oxå ta en låång varm dusch, jag fryser typ helatiden.
sen ska jag somna tidigt! nio helst. skiter nog i att se på nå tv ikl.
smart av mig tycker jag. haha.

Funderar på attt byta header oxå. kanske gör det nu ^^
aja. see ya biatchhhhes.


Helt underbart bra låt, och hon sjunger helt otroligt! vill ha hennes röst.


Pusssss

Did you ever, lose yourself to get what you want?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: