Live wild ✌️ Die free

God jul!

Kategori: Allmänt

Då är det juuul!
längtar som satan tills man får öppna alla paket!: )

Onsdag! och min dag har fasiken varit toppen bra!
började med att jag vaknade vid klockan 11 kanske.. om jag kommer ihåg rätt? Iallafall så skulle jag till emma och se massa jul filmer med Emma och Lina, så jag skulle palla mig till emma så fort jag kunde typ : )
Jag var så slö att jag väntade tills pappa och alla ändå skulle in till stan med bilen så jag fick skjuts!

Vi började med att se astrid lindgren  och det var grymt: ) Älska.se!
sen såg vi även musse piggs jul typ! den var inte lika bra, men den var oxå bra!
Fick ännu mer julkänsla. härligt härligt!
Efter vi sett filmerna fikade vi lunch och hade det mys!
gick hem typ vid fyra, kom hem och åt middag och duschade! sen gick jag till lina, var först med Lina & David sen kom även Emma när vi skulle dra till max, för att lina skulle fetta sig! : )
sen for vi och sladdade lite, läskigt! men ändå roligt!
Det blev en riktigt rolig kväll ändå, tiden bara rann iväg och helt plötsligt var klockan redan 12!
så jag fick skjuts hem av david så då bytte vi även julklappar med varann! :) undrar verkligen vad det är!
menmen, får vänta tills imorn kväll!

Nu sitter jag och taggar med julmusik : ) myspys!
tror jag ska kila från datan nu typ.. vara social med andra!
Höres kanske imorn, vet inte om jag har tid att skriva, får se : )

Godjul och Godnatt!

i'm going to love you more than anyone.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: