Live wild ✌️ Die free

i've never find a love like this.

Kategori: Allmänt

Hejhej!

Grymt skönt att veckan går så snabbt.
Redan onsdag : ) och idag hade jag ju matte prov -.- Vill inte snacka om det. De ända jag kan säga är att det inte gick bra.
jag var oxå så duktig idag så jag försov mig, toppen Jill.
jag var helt död imorse.. fick verkligen tvinga mig upp, suckkk.
Min dag var väl annars helt okej, efter lunch for hela klassen till Försvarsmuseumet och fick höra mer om vad som hände i sverige under Andra världskriget osv. Det var faktiskt väldigt intressant och jag ändrade iallafall lite uppfattning om hur sverige kallade sig "neutralt" osv, Finns vissa saker som jag tex tyckte att sverige gjorde fel och onödiga saker, fega tycker jag också vi var, även om det kanske var smart av oss.
Jaja.. kan typ sitta och babbla om det i flera dagar.
Men det var iaf roligt att lyssna på, och efter det så fick vi sluta!

Då ringde jag Julia och bad henne kliva på i stan så for vi två till björns.
Begravde jillen, Tycker så synd om henne. hon hade gått in i sitt lilla hus och dött dära :/ stackarn.
Men hon levde iallafall länge och förhoppningsvis hade hon ett bra liv oxå! ändå fast hon var lite ensam efter Julia dog.
Sa iallafall hejdå till henne osv.
Nog om det.

Jag sitter och kollar på Youtube och hittade en kille som var med i idol de här året som jag helt glömt bort.
jag tycker han är jätte bra!
Rasmus Ingdahl!

Och jag som älskar den här låten också! tycker han gör den riktigt bra, gillar hans röst och det låter också som att han är väldigt säker i sin röst. och det är viktigt!
Use Somebody!

På tal om föredetta idol-medlemmar
så såg jag ju att Robin Bengtsson som var med förra året hade släppt en singel, tyckte den var helt okej, elr jaa ganska så bra.
Jag måste ju säga att han har utvecklats väldigt mycket sen han var med i idol!
så det är ju skit bra: ) här får ni den låten också!


Robin Bengtsson - Another lover's gone


Annars Ikväll har vi i bandet (alla utom Lina för hon skulle på nå estet uppträdande) varit på ett möte med medborgarskolan, fått veta mycket mer om alltmöjligt som vi inte visste förut.
Så det var ju bra! Har så himla lust att få synas mera alltså. Jag vill att vi tar oss i röven någongång och börjar göra mer saker föratt synas, vi tror typ att allt ska komma till oss alltid.
jag vill anmäla oss till massa Musiktävlingar och synas mycket mer! sen vill jag även skicka in våra inspelade låtar till olika radio stationer men då måste vi först stimma låtarna och det har vi inte hunnit med att göra ännu.
Sega som vi är! så nu efter detta hoppas jag att vi ska göra det! ; )
Det är iallafall sagt att vi ska spela in nu efter jul, typ två låtar till! så det blir ju väldigt roligt =)

Nu ska jag se på tv/duscha och ta det lugnt!
Första gången på typ evigheter jag kan säga att jag ska ta det lugnt! känns helt otroligt!

Puss på er!


David ;-*


Kommentarer


Kommentera inlägget här: