Live wild ✌️ Die free

Lördaaag

Kategori: Allmänt

tjabba!

Lördag och jag sitter och är smäll mätt
. äter alltid alldeless för mkt så jag bara vill dö! : )
Pizza blev det idag, mums!

Utom att jag har ätit mig ännu tjockare idag så har jag även varit i boden stad och köpt julklapp åt jullan och sen har jag även stått i mer än EN TIMME föratt en viss liten Emma Larsson inte kunde bestämma sig vilken klänning hon ville köpa -.- ;b haha!
Hon testade typ mer än 8 klänningar och hon testade varje klänning minst 3 gånger!
Då kan ni tänka er efter en o en halv timme ungefär hur less jag var. Menmen, jag vet hur det är att ha besluts ångest ;)
Men till slut hittade flickan en riktigt schnygg klänning på See me : )
jag hittade också typ två klänningar som jag skulle kunna tänka mig att ha på mig på nyårs afton!
fast har ju inga pengar så jag får vänta tills efter julafton och hoppas på att dom är kvar då!
dom kommer säkerligen inte vara det.. Samma med mina skor som jag hittat på eurosko, dom kostar jävla 699kr och jag har inte så mkt, Dom är som inte så speciella jag har bara fastnat för dom för att jag tycker dom passade perfekt på mig! fanfanfan vad mycket jag villl ha! ^^
skit : )
jaja.

Ikväll ska jag vara med Lina, David och kanske Emma ifall hon kommer sig till mig!
får hoppas det!
Men vi ska iaf försöka hitta på något roligt, får se om vi lyckas med det! : )
Nu kom nyss lina hit så jag ska vara lite social mot henne!
Vi höres. imorn äre söndag och då blire säkert att jag skriver ett jävla långt inlägg, hah!

Pusss

jag hittade värsta jävla sommarlåten, Brolle- det är hon!
Lyssna och njut!
Älskar den här versionen : )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: