Live wild ✌️ Die free

Nu äre juul i vårt hus!

Kategori: Allmänt

Hallo!

Nu börjar jag äntligen känna lite julstämning i lägenheten och annars också!
nu väntar vi bara på lite mer snö och gärna lite varmare.

Idag har det ju fasiken varit 23 grader kallt, höll på att avlida när jag skulle till skolan!
men jag klarade ju mig ;)

Efter skolan for jag hem till emma direkt, känns som att det var otroligt länge sen jag umgicks med den plutten!
Vi chillade bara,hade lite smått mat tävling, åt som ett riktigt psyk!
Smäll mätt kan jag då säga, men gott var det!

Sen ikväll har det ju även varit radioooo! 
vi hade det väldigt trevligt och mysigt, lite knytkalas med kakor och bullar & såklart Julmust!
Mums! och vi lyssnade på massa jul musik och sa godjul till bosse och dom oxå så nu börjar mina julkänslor smått träda fram!
   

Jag älskar julen, den är så himla mysig! allt känns så mysigt :) 
sitter här med tomteluva och ska snart baka med julia! (y)
Men dock så har jag en jävla tyska grej kvar som måste göras! men det är bara att ta och göra det snabbt som fan så jag slipper ha kvar det arbetet, måste dock vara inne senast måndag tror jag.. Aja.
orkar inte snacka om skolan, är så less. fick ig på matten, som jag redan visste att jag skulle få -.- Nog om det nu!

Nee, nu tror jag att jag ska dra mig och baka, göra annat! 

Pusss ; )
 



I am strong when i am on your shoulders, You raise me up, to more than i can be! ;-*

Kommentarer

  • Anonym säger:

    söt bild till höger!!:d Dude gullligt "look how they shine for you" till davve, swt!!:D GULLIGA

    2009-12-18 | 12:42:53
    Bloggadress: http://juliaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: