Live wild ✌️ Die free

R.I.P

Kategori: Allmänt

Jaa, tar väl först de tråkiga nyheterna..

Min kära kanin som jag haft i nästan nio långa år dog idag.
Kanske inte var världens gosigaste kanin, och på sista åren har man ju som inte kunnat sköta om den riktigt som förut.
Men det fanns många stunder då man varit ledsen och bara kunnat gå ut till hon och jaa bara snacka, kanske låter lite knasigt men brukade faktiskt sitta och snacka med hon om allt, kändes som att hon lyssnade på nått sätt.

Hon har funnits i mitt liv i nio år och det kommer kännas tomt utan hon!

Jill <3 Jillen !

Vila i frid kompis.

Annars har min dag
varit okej, har haft migrän sen igår kväll, kämpade igenom dagen.. men efter Biologi provet gick jag faktiskt hem.
Var helt slut i kroppen och kände mig yr, la mig och vilade och somnade direkt.
bra för mig att sova ett tag, när jag vaknade hade huvudvärken gått ner lite, så nu kan jag kanske plugga lite mer ikväll.
Biologi provet orkar jag inte säga något om, det går som det går. hoppas på G iallafall.
Är mycket mer rädd för Matte provet imorn. Jag vill verkligen inte få Ig.. jag har kämpat så mycket den här terminen. och bara nu för att jag missat några lektioner dom sista veckorna ska allt gå åt h-vete. Vägrar fan!

Jaja.
Tillbaka till det lite mer positiva! Som att efter imorn är det förmodligen slut på prov och läxor före Jul!
Tackar gud för det. för att plugget gör mig galen.

Jag tror inte att jag behöver skriva nå om vad jag ska hitta på ikväll. för det vet ni nog!
Imorn efter skolan ska jag direkt snabba mig till björns, begrava Jillen.. ska begrava hon på samma plats som våran andra kanin Julia.
Sen ska jag på nå himla möte klockan 5 så jag tror jag far direkt till Emma efter jag varit och begravt jillen.
Får höra med emma senare ikväll!
så det blir min dag imorn.. känns som att den kommer bli lite stressig, men får väl se.
Längtar till helgen så förbannat. Bara att få slappna av och ta det lugnt!
Sovaaa! : ) och såklart träffa david! saknar han väldigt mkt (a)

Alltså jag har varit sur på verkligen allt och alla idag. och jag har inte pms längre så nee.. kan inte skylla på det, haha! så imorn blire bara för mig att gå runt till alla och säga förlåt!
Speciellt till björn, han blir alltid ett offer, stackaren! haha.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och jag mååååste börja plugga nu!
var nyss nere i tvättstugan hade jävla massa tvätt att tvätta.
Jag försöker verkligen lyssna på massa jul låtar för att få upp julstämningen lite men fan det känns verkligen inte som att det är jul snart, blir galen.
Nu har det iallafall snöat idag, Äntligen! tackk.
Hoppas att det fortsätter snöa imorn så vi iaf får en meters snö! ;)

Nee, nu blire plugg!
Jag<3Plugget.. verkligen.

Puss.

you're everything to me. my whole world, my whole life.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: