Live wild ✌️ Die free

something real

Kategori: Allmänt

Tjohej!

jaa, jag vet det var väldigt länge sen jag skrev.. jag ursäktar!

Det är bara det att man inte orkar gå in på datan nå när man är ledig, då gör man annat!
Men jag kan ta och berätta hur mitt lov hittils har varit!

Julafton var bra, det var mycket trevligt faktiskt.
fick pengar, massa presentkort, massa små saker, smink, en jätte stor och mysig nalle björn :) Rock band, ska även få slinga håret hos frisör : )
och så fick jag ju sminkning på make up store av jossan och jonte, och sen även 500 kr på make up store!
perfekt! 
Är väldigt nöjd med det jag fick!
och snart fyller jag ju år oxå så då hade jag tänkt att önska mig Winternet kort, så jag får börja träna någongång i år!
jaja.
Min julafton var iallafall bra!

Dagen efter for vi till mama för att fira jul här i stan med Bosse morfar och mamma och såklart alla mina syskon också!
var typ fortfarande mätt sen dagen innan, haha så jag åt faktiskt inte så himla mycket! men det var ändå super gott, och trevligt där med.

Dagen efter det for jag till luleå med härliga familjen Larsson, for först till elgiganten för att kolla på en mobil, men hittade ingen, senare for vi in till stan och kollade på kläder med hittade inget där heller, sen for vi och åt.. var så otroligt hungrig, det blev korvmojjen mycket gott!
Efter det fortsatte vi, då for vi mot storheden och kollade på lite fler mobiler, men hittade ingen. hittade inge annat heller.
Så den luleå turen slutade med att jag bara hade slösat pengar till mat! 
Var med emma på kvällen, tog de lugnt spelade lite rockband elr "band hero" som emma fick i julklapp typ!

Söndag blev en rolig dag, först for jag och emma in till stan och jag skulle kolla på en nyårs klänning men hittade ingen, hittade därimot mina älskade skor som jag velat ha länge så jag köpte dom! Sen köpte jag även lösögonfransar till nyår!
Sen kom david och då gick jag och han o såg på Alvin o gänget 2, den var braa! : ) 
på bion var det fullt av barn, utom jag och david då.. Nemen den var iaf bra tycker jag!
efter filmen drog vi hem till mig och tog det lugnt, snackade för det mesta bara.
sen for jag tbx och åt i björns, hann duscha och sen kom david!
Vi såg först på lite tv, sen spelade vi Air hockey, vilket var väldigt länge sen jag spelade.. gick inte så bra för mig, david vann såklart båda gångerna-.- haha.
Efter det nördade vi Rockband i flera timmar! tiden bara rann iväg.
Helt plötsligt var klockan 12, då kom julia och såg på lite tv med oss i typ en timme. Sen gick hon och då fortsatte vi typ bara att se på tv, och tog det lugnt! Var så himla skönt att vara med han för jag hade saknat han så otroligt mycket! Tiden for iväg och klockan blev 4, han for typ hem vid 4 halv 5 och jag somnade typ direkt efter det!

Måndag blev min städ dag, sen vid tre så kom emma och hennes mamma förbi och hämtade mig, var hos emma med lina till halv 6, då tog vi bussen till hildurs och såg på när david spelade handbolls match!
Han var jätte duktig! :) Efter det for vi tillbaka till Emma och repade till nyår och spelade rockband tills vi blev flr trötta, då pallade vi oss upp och tog mat sen gick vi och la oss!
Jag sov hos emma! sov som en sten, fyf*n vad skönt det var att sovaaaa! det är extra härligt att sova hos emma, för i hennes rum är det mörkt och hyffsat kallt, men ändå skönt.

Idag vaknade vi kl 11 och segade oss upp, åt och chillade.. sen bestämde vi oss föratt sminka oss lite fint och knäppa lite bilder ute, Jag testade lite klänningar till nyår oxå.. men hittade ingen som jag kunde ha, Till slut kom lina med en klänning som passade perfekt! Så om jag inte hittar någon annan så tar jag den självklart! : )
Det hann bli väldigt mörkt innan vi kom ut så det blev inte så många kort ute, mest inne!
Jag for hem med fyra bussen och åt, lax gratäng, mums!
Sen snabbade jag mig till emma igen, för att repa till nyår.
Efter det så tog Jag Emma och Lina på oss super varma kläder och for ut med Tim & Rasmus och åkte skoter, i nån timme, kanske 2 elr nåt! 
Det var roligt, vi åkte tre på en skoter, läskigt! men grymt roligt, Rasmus "burkade" som en jävla idiot, välte flera gånger! hahah. skrattar fortfarande åt hur jag flög av en gång! herregud. Och ni ska veta hur j*vla högt jag skrek oxå!
läskigt, efter de så höll jag på att dö om fötterna så då for vi hem till Tim och tog de lugnt där ett tag, hann tyvärr bara vara där en stund för sen var mamma tvungen att komma o hämta mig för hon orkade inte hämta nå senare.
Men det var skönt att komma hem oxå, ta det lugnt här framför datan!

Och nu känner jag att jag har skrivit ganska så mycket.. För mkt kanske! ajdå..
Hoppas ni orkar läsa lite iallafall! : )

Imorn ska Jag, Emma, Lina, Stina, Signe, Stina, Evelina, Josefine fara in till stan och fika! ska bli trevligt!
Nee, nu ska jag inte skriva mera.
kanske hinner skriva några rader imorn!

Kan kasta ut nåra bilder från lovet!

   
Älskar denna låt och tyckte hon gjorde den riktigt bra!
Lyssna och njut!




1. Joliaa
2. Super-söta-stina
3. garv
4. jill julia stina
5. Mitt öga
6. Julias öga

Nu är det godnatt!
Sovsött, pusss


I wanna call the stars, down from the sky
I wanna live a day, that never dies
I wanna changes the world, only for you
All the impossible, i wanna do it all for you
Only for you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: