Live wild ✌️ Die free

ännu en torsdag

Kategori: Allmänt

hejsan!
är hos pappa nu så det är skälet  till att jag inte har hunnit skriva.. men jag snor datan en snabbis nu!
idag har jag haft matte och fysik prov, det gick typ som jag hade tänkt mej, jag hade inte pluggat mkt,
men hoppas verkligen att jag kommer få G på matten!!
asså jag tränade mkt på procent, och så kom det typ inge om det! suck.,
fan, jajja, fysiken gick sådär, g hoppas jag!
imorn är det fredag! wohoo!
äntligen helg igen, .. på fredags kväll ska vi repa det var faktiskt ganska så länge sen vi gjorde det, då ska O komma och vi ska snacka om att göra en låt.. :) ska bli najjs ;b
och vad ska man göra ikväll? jag fick sån jävla lust att sjunga och spela med emma!! tror jag ska ringa henne en pling och höra!
och vad gör man nu då.. lyssnar på green day och njuter av att inte plugga! yesss, slut med plugget nu!
förjävligt bra!
Btw! vi har fått våran demo, det var kul att lyssna på alla, .. men vart inte alls nöjd med de vi gjorde, tempot var dåligt vi höjde och sänkte ofta! och min röst var itne alls bra, sjöng falskt på ett ställe, inte alls klockrent!
jag som vill att den skulle bli perfekt!
men men, jag blir ju ändå aldrig nöjd..
undra vad alla andra tycker om låten, hoppas att dom gillar den!
vi hade tänkt att skicka den till massa ställen, typ till radio, tävllingar osv osv!
nemen, nu ska jag ta och ringa emma hade jag tänkt mej, hoppas hoppas att hon är ledig!!!!!!
pusss ;-*

welcome to paradise?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    fixa en sida eller youtube så vi kan lyssna på låtarna :)

    2009-02-19 | 20:01:39

Kommentera inlägget här: