Live wild ✌️ Die free

glad alla hjärtans dag!

Kategori: Allmänt

jahapp, alla hjärtansdag! (y)
igår kväll var jag med emma stina stina och lina, vi skulle juh ha skräcktema och se jätte många skräckfilmer, men så vart det inte,
emma glömmde att ladda ner .. så vi hyrde en i sista sekunden, det vart linas mamma som fick hyra!
filmen hette road kill och jag rekomenderar inte den ;b haha, den var inte läskig, den var bara äcklig..
det handlade om en lastbilsgubbe som typ gillar att tortera människor,
det var ett ungdomsgäng som skulle till L.A och bara ha kul och ta det lugnt, det var 2 par och ena skulle gifta sig..
 på vägen dit gick bilen sönder så dom fick gå en lång bit, sen hittade dom typ ett hus, och i garaget var det en sprillans ny bil så dom tog den och åkte vidare,
 senare stannade dom för att vila och äta på vägkanten, då kom en lastbil (tyvärr han som ägde bilen) och körde nästan på dom och dom vart jätte rädda och en av dom visade "fuck you fingret" sen gick dom in och åt och senare skulle killen som skulle gifta sig gå på toa, och det gick ett långt tag och han hade inte kommit tbx,
sen ringde lastbilsgubben och berättade att den andra tjejen visade han fingret och då ville han ha den, så hon måste  skära av fingret för annars skulle hennes kompis aldrig mer få se killen.. så började allt.. heheh,
äckligt!
det slutade iallafall med att paret som gifte sig överlevde!! men dom andra 2 dog.. ;s
usch, se den inte.. :)
jaja, efter vi hade sett den var klockan kanske halv 10 dåå snackade vi och chillade .. sen la vi oss och vi somnade ett kanske ;p hahah,
ganska så tidigt x) men vi var så himmla trötta det var så skönt att sovaa! ;b
vaknade 10 ungefär, och pratade och åkte hem 12 .. när jag kom hem fixade jag mej, sminkade mej lite och bytte kläder, efter det så var klockan halv ett eller ett, då ringde jag s, men han svarade inte... ringde minst 10 gånger efter typ en timme hade jag gett upp ;p men jag fick ett samtal tillslut.. :)
men det vart försent i dag, vi tar det imorn istället=)
ikväll ska jag vara med emma larsson <3<3 vi ska se melodifestivalen och mysa! äta mkt gott och fett x)
.. på onsdag hoppas jag/vi att demot kommer komma!!!! fyfan vad jag har längtat!
jag lovar att den kommer typ nästa fredag.. suck! jag vill ha den nuuu, jag har slut tålamod!
haha, jag kommer ju fan inte äns ihåg hur den gick och om jag sjöng bra på den ;( :p haha
what ever jag får stå ut,
ska dra mej..
kiss ;-*
ha-ha

i see what's goin on.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: