Live wild ✌️ Die free

lovet äntligen här!

Kategori: Allmänt

hejsan skönaa lov!
yes! lovet är här och det började perfekt ^^ haha,
nemen, fredagen.. började som vanligt med skolan, men dt var ändå ganska chill, fick sluta tidigare föratt, vi skulle se film på engelskan (som btw är jätte bra) men vi hittade ingen tv såå då vart det inte så att jag/vi fick se nått..
surt, men då får vi fortsätta efter lovet det är ju skönt:)
jaa, men iallafall så fick vi sluta klockan ett.. vilken egentligen inte var såå bra, eftersom jag var tvungen att vänta på emmaaa som slutade två, så då fick jag umgås med louis.. det var ju oxå kul^^
men sen klockan två tog jag och emma o lina bussen till emma, vi skulle diskutera lite om kkvällen..
sen klockan fem for jag och emma in med bussen till mama, och åt lax, mums! fast var sur på allt och alla så det förstörde ju lite oxå.
Men sen iallafall så tog jag och mina älsklingar (lina och emma) till luleå för att kolla på david och oskar uppträda ^^
kul var det! .. synd bara att det inte kom mkt folk, :)
efter det for vi hemmåt.. sov hos emma, .. somnade typ halv ett (y) var jätte skönt att sova!
dagen därpå alltså idag, började bra! vaknade av mej själv elr emma... ^^  iaf klockan 11.. gick upp åt och bestämde oss för att vi skulle ta en prommis det var ju sånt himmla fint väder!
gick 3 km.. väldigt skönt!
sen bestämde vi oss föratt vi skulle ta en prommis till min pappa, och hämta skidor och stavar för att fara ut på isen och åka :)
efter det for jag hem och åt, sen tbx till emma för att se på melodifestivalen .. som söög! menmen, sen kom samuel då såg vi en skräckis och fyfan säger jag! ^^
inte roligt, .. men nu är jag iallafall hemma och tar det lugnt ^^ imorn ska jag nog ut och åka skidor för mej själv ^^ elr nån som kanske hänkar mej =)
nu ska jag ta och vara lite social me alla andra,

pusss ;-*

over and over!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: