Live wild ✌️ Die free

söndaggg

Kategori: Allmänt

hejhoppp galopp!
idag är det söndag, tråkigt, helgen borde vara längre tycker jag, iallafall 3 dagar..
imorn äre måndag, skola sen hem äta och sen repa som ett as !
för på tisdag ska vi spela in våran nya låt, och alla måste kunna den då.. så det blir hård repning i morn kväll!
btw, vi uppträdde ju på snabel i går (lördag)  det gick bra!
jag tror faktiskt jag tycker det var roligare än i fredags, det var mer rolig publik än i lule..
jag är glad att jag fixade min upphöjning på 'my happy ending'  ;b
woho!
men iallafall igår sov jag hos emma.. vi somnade typ ett och sov till halv 12 (y) skönt som in i helvette! (:
sen såg vi på djungelboken och sen smsade vi till alla att vi skulle repa, men alla kom inte.. lina skulle på bio och signe skulle åka längdskider, så det vart bara jag emma och stina.. vii repade väldigt mkt! effektivt.. vi gjorde alla instrumen och texten klar.. och tränade på stämmor.
känner att vi har varit duktiga! nu behöver bara lina och signe lära sig de där.. dom får träna mkt hemma!
hur äre annars då?
joo de är bara brao.. i think, :)
jag längtaaaaaaaaar till på tisdag som ett as! :p
fyfan så jävla kul det ska bli!
jajja, nu tror jag att ja ska kila mej lite.. ska äta middag,
alla i familjen är borta, utom jonte men han räknas inte in i familjen, ..
men iaf, dom är och kollar på jespers tennis cup! jag ringde till mamma för nån timme sen och då
sa hon att han hade gått till semifinal och att det var jätte spännande :p hahha, det är jespers första cup eftersom att
han inte har gått i tennis så himmla länge, men jag hoppas att han kom till final! (:
vi får väl se snart, jag tror dom är påväg hem nu!

pusss ;*

coming through

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hahah schysst. bara jonte, men han räknas inte.

    2009-02-02 | 11:42:23

Kommentera inlägget här: