Live wild ✌️ Die free

äntligen fredag!!

Kategori: Allmänt

känns redan som om vi har gått i skolan i en månad! :/ fyfan så less jag är, har prov nästa fredag, tyska.....
så jag måste plugga som ett psyk!
toppen (y)
min helg är planerad x)
- fredag. vara med stina o stina ska hitta på nå kul, nåt lite mer annorlunda!
-lördag. sova längeeee.. på kvällen ska jag till terese ferre ;b
-söndag. tråka,städa,fara till mamma

såå det låter väl ganska bra ändå? :)

just nu gör jag inte så mkt, sitter på jontes rum och passar på att sitta vid datan ett tag, ändå fast man inte får för att han har inget virus skydd! (y) jag och stina planerar inför i kväll vi hade tänkt att sminka oss fint och gå ut och knäppa lite vinter kort;b och sen gå in och se på film och mysa, sen sova hos stina nilsson och på morgonen kliva upp tidigt och göra en mega stor och fin frukost :p men jag vet inte hur det blir med det ännu :p hahah,  vi får väl se vad som händer!
 nu ska jag nog börja göra maten elr så ska jag gå till vardagsrum 2 och umgås med jesper och min stora syster jossan som har kommit på besök :) haha, dom kör wii!
vi ses
puss

omöjligt.. 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    din syrra måste nog vara bäst i världen ;) :)

    2009-01-09 | 23:19:56

Kommentera inlägget här: