Live wild ✌️ Die free

bättre och bättre

Kategori: Allmänt

hejsan, idag är jag glad! 
min röst är påväg tillbaka och jag är såå himmla glad!
men hostan håller kvar .. och febern vet jag inte, har inte tagit  tempen idag ..
tror jag får gå till skolan på fredag, fyfan .. det är ju nästan så att man längtar efter det .. ;s (y) ^^
vad mer kan man hitta på att skriva?
hmm, jag kan ge reklam för bandet x)
vi har spelning den 31 januari på snabelhuset, kom gärna dit och kolla!
det känns som om det typ var ett år sen jag stod på en scen, sist var det precis innan julafton typ :/
därför längtar jag som ett as, det gör jag nästan alltid, nu när jag har lärt mej att njuta mer när jag står där uppe!

jahapp, vad ska jag annars hitta på idag..
- se tv
- äta is glass
- sitta vid datan
-sov

nämen vikken toppen rolig dag! ha-ha
hur såg min går dag ut dåå?
- såg tv
- åt is glass
- satt vid datan
- sov

haha, jag är som ganska less på att bara sitta här hela dagarna och inte göra nå, och jag har ingen att snacka med för

ingen är hemma såå..

jag kanske ska ta och ringa stina nilsson hon är väl hemma idag? ;b

jag kan ju testa jag menar det är roligare än att sitta här, har inte äns nån att snacka med på msn eftersom att alla typ är på skolan..

jaja,

pusss


feels good

Kommentarer


Kommentera inlägget här: