Live wild ✌️ Die free

övernattning hos emms

Kategori: Allmänt

hejsan, kunder inte skriva igår för att jag var hos emma hela dagen .. elr jag vaknade koockan halv ett typ och sen så klädde jag på mej och åt.. sen for jag till emma med bussen som gick halv 3.. så då kom jag till emma klockan 3 (:
vi sjöng lite och sen åt jag där! mums :)
efter det så kilade vi till ågeby, och var med rasmus och han.. först såg vi på en jäävligt äcklig skräck film.. kom inte ihåg vad den hette.. men fyyfan!
sen kunde vi inte hitta på nå mer hos han så vi kilade hem till emma, och spelade guitar hero och käkade lite gott osv.. sen for dom hem typ tolv.. och då fortsatte jag och emma spela .. till typ 2..
vi somnade typ halv tre och vaknade halv två! fyyfan vad skönt det är att bara sova ut!
men vi fick tvinga oss upp och äta och sen ner i källaren igen och bara ligga i soffan och se på en film!
det vart lejon kungen 2   den var as bra! grät fan helatiden! hahah
efter filmen var redan klockan 4 såå då fick jag snabba mej å göra mej i ordning .. sen kom mamma och hämtade mej.
när jag kom hem vare mat dax! fyfan så gott ! lax med potatis och sås mummmmms! (y)
sen satte jag mej brevid datan och tänkte att jag skulle skriva nåra rader .. men det hann jag inte, för då kom emma ;b
vi filmade in lite ^^
först vart det "hur det är i boden en lördags kväll"  hahah, sen talkshow med emma o jill  sen idol .
den mest lyckade vart nog talkshowen med emma o jill ! hahah
den vart fan rolig.. tycker iallafall jag o emma ! fast våran humor kanske inte alla förstår sig på men! ^^

och btw, till er som läser min blogg ofta så kommer jag inte skriva så mkt dom veckor jag är hos pappa, för att vårat internet funkar inte så bra! så ni vet dee ;)

jahapp, nu måste man börja kliva upp tidigt och börja plugga! ;s hemskt!
imorn ska jag först på dagen vara med samuel higberg, och hans kompis andreas.. och såklart emma :p hahah
vi ska försöka hitta på nå kul (:
sen på kvällen ska jag vara med lina och emma vi ska se på gamla film klipp hos mej, sen ska emma sova hos mig!
och dagen efter det ska vi till luleå en snabbis :)
kul kul!
nu tänkte jag dra och kolla lite på tv och ta det lugnt!
puss på er!

iknow, it's hard!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: