Live wild ✌️ Die free

sick.....

Kategori: Allmänt

faan, säger jag dååå..
sjuk igen,, 
migrän-hosta-hög feber

inte speciellt kul, så imorn blir det ingen skola för mej.. trodde jag, men det är en kärring som ska komma och lyssna på oss till spelningen den 30e januari  och det är viktigt så jag får palla mej dit..
igår dagen hann jag inte skriva så får berätta litee..
jag klev upp typ klockan halv elva, åt och gjorde i ordning mej, och sen pallade jag mej S .. var där till kanske fyra elr nåå? :)
sen kom jag hem typ i 15 minuter och ringde emma och lina, fick skjuts av linas familj till lina ^^
(kände mej inge sjuk då) .. vi lagade mat och snackade as mkt, många fina minnen kom upp :)
sen sov jag och emma hos lina, tyvärr så vart inte natten nån höjdare för jag sov typ 4 timmar för jag hostade så jävla mkt, och frös helatiden.. ;s
sen i dag skulle vi repa, och det vart ju ingen höjdare.. fick ha as lågt ljud, och typ viska när jag skulle sjunga.. .. ganska äckligt, kändes verkligen som om jag var ton döv tog typ inte en ton rätt.. usch!
jaja, nu ska jag sova och ta de lugnt, :/
pusss

dreaming

Kommentarer

  • Anonym säger:

    KRYA PÅ DIG SPYAN :) puss.

    2009-01-19 | 18:47:23

Kommentera inlägget här: