Live wild ✌️ Die free

tråk-söndag

Kategori: Allmänt

tjabba tjenna hallå!

jahapp söndag, härliga helgen är över, faan oxå!
idag har jag bara tråkat, ställde klockan på 11 så att jag inte skulle sova bort hela dagen.. för pappa hade sagt att jag och julia hade mkt att göra! så här såg dagen ut för mej,

-städa mitt rum,
-städa vardagsrummet uppe
-ta bort alla jul saker i hela huset
-vika tvätt
-ta ut disken ur diskmaskinen
-dammsuga vardagsrum nere

och julia skulle hjälpa till med det, men det gjorde hon inte för hon inte kom hem förän ett på dagen! då hade jag redan tagit bort alla jul saker och dammsugit.
surt!
men men, efter jag hade gjort alla dom sysselsättningarna så kom höjdpunkten på hela dagen!
mat dagt. mums!! kyckling, ris och curry sås ;b
sen vare bara att packa ihop sakerna till mamma och fara. och nu är jag äntligen här.
imorn ska jag plugga som ett as! ska fan få bra på provet.
för övrigt så har jag fått reda på ganska roliga nyheter, tex. vi har fått 2 spelningar (y)  vi ska utomlands till sommaren (y)
jag och emms gullet ska spendera tre av påsklovs dagarna bortaaa. skönt!  sen sist men inte minst, jag fyller 15 den 5 februari ^^
har mkt roligt som kommer! (:

jag sitter och kollar i hm katalogen jag behöver en ny bikini, men inte finns det nån.. kanske bara en svart vanlig, men nej för den ska emma köpa, kanske en blommig då? , nej den ska stina köpa.. haha (y)
får väl hitta nån in the real life :)


har jag nåt mer att komma med? hmm, nee jag tror faktiskt inte det,

såå pöss!


breakaway?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: