Live wild ✌️ Die free

Brand new day

Kategori: Allmänt

vad äre för dag idag? ;s
lördag elr? ^^
hah, iaf.. idag har det varit väldigt fint väder, emma sov hos mig igår, vi vaknade typ halv nio av att emmas familj ringde och sa att dom skulle till siknäs, så vi snabbade oss och for!
var himmla trött sov nästan hela bilresan, skönt!
kom dit vid 10 solade för det mesta, bara tog de lugnt hade det trevligt=) 
och kom hem klockan 18.00, fick typ slänga i mig maten, och sen tog jag en låång skön dusch! och sminkade mej,
sen vare dax för det jag och emma har väntat på så himmla länge, säkert ett år!
harry potter och halvblodsprinsen!!

och gud, den var braa.. vi grät som små barn, fy så hemsk!
längtar redan till nästa kommer ut.

imorn får vi verkligen hoppas att det fortsätter vara fint väder som idag, isåfall ska jag och tjejerna dra oss till björknäs =)
checka litee dära! har bara varit där engång i sommar så det blir nice!
håller tummarna för braa väder!

på kvällen ska jag nog vara med signe och lina ett tag, sen ska hon kila till stugan sin, så då får vi se vad jag och signe hittar på för något! =)

jag börjar få ångest, dagarna bara rinner iväg, jag måste verkligen börja göra saker på dagarna.. njuta så mkt som möjligt av sommarlovet!
det är fan inte många veckor kvar nu, shit.. ne usch orkar inte tänka på det nu!
nu ska jag lyssna på bra musik och tänka mej bort i allt de braa!=)

pusss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: