Live wild ✌️ Die free

Det är du som betyder mest.

Kategori: Allmänt

Du är den som jag litar mest på
Du är den som får mig att skratta när jag är ledsen
Du är den som får mig att tänka positivt när allt känns hopplöst
Du är den som känner mig mest
Du är den som alltid kommer finnas här för mig
Du är en äkta vän.

Jag Älskar Dig!
För 5 år sedan gjorde du och jag ett löfte. ett löfte som vi sa till varann att vi ska hålla, vi hade aldrig gett det löftet till varann om inte vi visste hur mycket du och jag brinner för det här.
Vi har hållt det i 5 år, 5 långa år och för varje år som har gått så har nått inom oss börjat brinna mer och mer.
Alla säger att dom tror på att vi kommer klara hela vägen och hålla ihop.. jag tror inte på det.
jag vet att vi kommer klara det!
Jag tror jag aldrig har varit så säker på en sak. men vi ska hålla ihop för du och jag ska alltid hålla ihop vad som än händer!
Och jag tror verkligen att vi har ett band som ingen annan har, alla skratt och fina minnen vi har tillsammans.
alla säger till sina bästa kompisar "åh syster jag älskar dig" jag säger inte det bara för att säga, jag tar dig som en syster, jag älskar dig och din familj!
Du och Jag är ganska bra på att småbråka med varann, det är sånt som får det vara min syster.. och det gör att jag vet att inget skulle kunna göra så att vi splittras!
vi kan säga till varann  "jag hatar dig", men vi vet att det inte är sant!
Jag känner dig verkligen utifrån och in!
och jag vill verkligen att du ska veta att jag alltid kommer finnas här, alltid!
du och din familj har verkligen gett mig något som ingen annan ger mig, så jävla mycket kärlek!
Ni får mig att känna mig så speciell, jag är någon i era ögon

Tack för att du finns Emma Larsson<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: