Live wild ✌️ Die free

...

Kategori: Allmänt

Who is the one that makes you happy
Who is the one that always makes you laugh
Who is the reason you were smiling
And dragged you through these times, so rough

I was the one that made you happy
I was the one that eased the pain
But i'm the reason that you're crying now
My own tears scattered by the rain

You can sacrifice me
You can sacrifice me
You can set me free
You can be who you wanna be!


hejhej kääära blogg..
hah,
idag är det onsdag, min lillebrors födelsedag, Grattis på dig pojk!
gud vad åren går snabbt, nyss tyckte jag att han var 1 år ..och nu är han 10 år!
jajja, vad händer idag?
ska såklart fira jesper sen ska jag vara med hanna lina och emma, ska bli kul!
dom får mej på glatt humör, så det är bra!
jag tror vi ska göra en film faktiskt. eller jag hoppas det, det är alltid kul =)
åh, vad mina kompisar har funnits här för mig i veckan, kan inte beskriva hur mkt det betyder för mig. tack!
och vad hittade jag på igår dåå, hmm.. på dagen gjorde jag inte mkt, for in till stan m, emma o linaa sen på kvällen sov jag och lina i stugan min.. jävlar vad kallt det var! men det var ändå mysigt ^^

jag vill så jävla mkt repaa med bandet! det var fan en evighet sen! ..
och speciellt nu vill jag bara stå på en scen och göra det jag älskar och glömma allt annat! skulle vara så jävla skönt!
vi har en spelning i juli, den 26.. dåå jävlar!
fyy vad jag längtar, btw, jag och emma har gjort en låt, den är nästan klar.. ganska bra blir den tror jag.
den heter This is it.
vi måste verkligen skärpa oss och börja göra saker i bandet.
tex.
- spela in demos
- stimma låtar
- repa mkt mera
- göra en myspace & youtube
- köpa in saker osv

vi gör fan inte mycket. vilket kan göra mig sur ibland, menmen..
ajja nu ska jag kilaa.
hare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: