Live wild ✌️ Die free

filmkväll

Kategori: Allmänt

tänkte bara skriva lite snabbt om hur min kväll har varit, först cyklade jag mej till emma var där ett tag tills lina och stina kom då stack vi in till stan för att hyra film och köpa något gott, vart koisk piraten.
påväg hem mötte vi oskar och david, snackade med dom ett tag sen for vi vidare hemmåt.
När vi körde på en grusväg satt jag på stina vikströms packa, och vi alla vet ju hur stina kan cykla ibland, så du tror inte hon tar o rammlar med cykeln? och hon hinner ju som av, men jag gjorde ju inte det så fick cykeln som över mitt ben och gjorde sönder min syrras strumpbyxor ;s ^^
inte alls kul, men måste säga att det var verklgen länge sen jag rammlade med cykeln så. jag vet ju att inte stina gjorde det med mening elr så =)

men iaf det vart filmen revolutionary road  med super snyggga leonardo dicaprio jag som trodde den skulle vara jätte bra, men nej det var den fasiken inte :/ men kul ändå att se på den för att han är så snygg ^^ hah
ska nog inte sitta här länge till, ska upp tidigt imorn igen juh, men vi hörs.
hare!



pusssss ;-*

smärtan är självfallet, men lidandet är självvalt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: