Live wild ✌️ Die free

gud vad jag har börjat skriva mkt hära

Kategori: Allmänt

nemen det här blir ju förfan typ 3 gången jag lägger ut nå idag, tänkte bara berätta lite om min kväll=)
har umgåtts med riktiga sötnosar alltså!
emma och signe, david kikade förbi en snabbis och sen när han for funderade jag emma o sigge på vad fan vi ska hitta på resten av kvällen, 
vi tog cyklarna och drog oss till stan för att fetta i oss frasse mat, ojojoj, inte alls bra!
men väldigt gott vare iallafall!
sen cyklade vi sakta hemmåt, stannade och fotade lite på nån brygga och bara hade det mysigt!

efter det for vi hem och mötte janne, (jullans kille) han skulle gå till julia så då fick han åka med oss på cykel så slapp han gå ;b
när vi kom till emma igen så såg vi på gammla filmer och skrattade, kvällen har varit rolig tkr jag.. inte bara suttit inne.
jag ska fan i mej njuta sista veckorna nu! jag ska göra något varenda dag, även fast det är fult väder. inget kan stoppa mig ;)
imorn blir det repning!!!!! lovelovelove!
jag längtar som ett psyk, jag saknar bandet så jävla jävla mkt! och lina kommer hem imorn oxå =)
woho!

vi har uppträdande på lördag och söndag vid norrigården, så alla ni som inte har nåt för er kan ju kika förbi!
vet dock ingen tid ännu ^^ men jag skriver det så fort jag vet! =)
det blir iaf nångång på förmiddagen!

Nu ska jag nog inte sitta här länge till, tänkte kila i säng tidigt ikväll. om det går!


LoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLove!

pusss

I believe that i could tear you apart but it won't break anything that you are,you are.
Wo won't say our goodbyes you know, it's better this way
We won't break, we won't die.
it's just a moment of change.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: